joi, 16 octombrie 2014

Green jumpsuit from Justfor5pounds

In urma cu ceva timp, am primit de la Justfor5pounds un articol pentru review. Am amanat aceasta postare si pozarea outfit-ului pentru ca surpriza a fost sa primesc o salopeta! Well, mie nu imi plac salopetele! : ))) Consider ca nu ma avantajeaza si ca nu mi se potrivesc. Salopeta cu pricina are o culoare foarte frumoasa, un verde complementar cu nuanta rosiatica a parului meu. Daca va face cu ochiul, o gasiti Aici la doar 5 lire (acesta fiind pretul unic al oricarui articol de pe site).
Am incercat sa o asortez potrivit stilului meu, cu stilettos si jacheta din piele. ; )*

Outfit:
Jacket - ROMWE (click Here)
Jumpsuit - Justfor5pounds (Click Here)
Shoes - Milanoo (Click Here)
Vintage Moschino belt
Necklace and hat - Romwe (Click Here)












Kisses, G

8 comentarii:

  1. EEE de ce nu iti place ca arati super in ea,iti sta foarte bine,si culoarea e super <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți stă chiar foarte bine cu salopeta, iar culoarea e una tare drăguță. :) Nu știam de acest site, o să arunc și eu o privire să văd ce au pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. iti sta tare bine si te prinde si culoarea

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce nuanta frumoasa de verde are salopeta. Imi place!

    RăspundețiȘtergere
  5. cat de frumos este <3 te prinde bine culoarea,si tu esti superba!kiss

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie îmi place foarte mult cum îți stă ♥
    Iar culoarea e superbă ♥
    Pupici, Gia. Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine areti imi place foarte mult salopeta iar pantofiori sunt dementiali apreciez faptul ca te-ai apucat si de fashion asa ca pot fura ideei de la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna,
    Ai idee daca livreaza in Romania?

    RăspundețiȘtergere