miercuri, 27 august 2014

OOTD: Lace, kimono and red heels



Astazi am profitat de vremea frumoasa si am pozat outfit-ul pe care vi l-am propus zilele trecute pe pagina de facebook Gia Make-up Blog. Tinuta pe care v-o recomand are ca si piesa de rezistenta un superb kimono inflorat care se potriveste foarte bine cu topul din dantela (ambele sumt de la Romwe) si cu cele mai comode sandale cu toc pe care le-am incaltat vreodata (achizitie noua de la Milanoo). Jeansii zdrentuiti de la Oasap dau o nota cool si m-am simtit tare trendy imbracata asa. : )) Lantul body chain cu mana hamsa l-am cumparat de pe site-ul Lovelywholesale si imi place cum se vede peste topul din dantela. Ochelarii de soare cu floricele aplicate sunt tot de la Romwe (ascund cearcanele... stiti vreun remediu?).

 Outfit: Kimono - Romwe (click Here), Lace top - Romwe (click Here), Jeans - Oasap (click Here), Sandals - Milanoo (click Here), Sunglasses - Romwe (click Here), Body chain - Lovelywholesale (click Here), Bracelet with ring - Sammydress (click Here).


















                                              Kisses with Golden Rose Velvet Matte 11, G

20 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa tinuta G,kimonoul si sandalele super <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! <3 Nu ma steptam sa fie atat de comode sandalele si kimonoul clar este o piesa must have! :*

      Ștergere
  2. ce faina si sexy esti ,imi place tinuta ... sper sa mai prind si eu o zi cu soare :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, merci! : ))* Sper sa mai fie zile cu soare pentru tinute cu sandalute...

      Ștergere
  3. Ce frumos iti sta, imi place maxim! Mi-am luat si eu blugii, abia astept sa ajunga <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Blugii astia au devenit preferatii mei; ma gandesc sa achizitionez si varianta lor mai inchisa! <3

      Ștergere
  4. foarte frumoasa tinuta! kimono-ul l-am luat si eu, e superb! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Sa il porti cu placere, este o piesa deosebita si versatila. :*

      Ștergere
  5. ce imi plac sandalele :X dar si bijuteriile sunt deosebite , super :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne, sandalele alea!! ♥ Fac furori. Arata super la tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce ținută frumoasă! Kimono-ul e superb, la fel și sandalele!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos se aşează acel kimono ♥
    Ţinuta are un aer lejer, iar sandalele atrag toate privirile ♥
    Pupici, Gia! :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. so sexy! love the attitude and the outfit of course!kiss :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte bine iti vine acest stil boho-chic!

    RăspundețiȘtergere
  11. Este super dragut outfit-ul. Imi plac toate piesele vestimentare atat separat cat si felul in care le-ai combinat.
    Sandalele sunt o minunatie! <3
    Ti-am dat "hype", tinuta fiind total pe placul meu :)

    RăspundețiȘtergere