luni, 30 decembrie 2013

New Year's Eve Nails

Iata ca am ajuns si la ultima postare din anul acesta! Nu puteam sa inchei anul fara sa va propun manichiuri pentru Revelion, cu mult sclipici! : )) Ambele manichiuri le-am realizat cu lacuri de unghii Golden Rose, preferatele mele in 2013 si cred ca vor fi si in 2014 pentru ca d'abia astept sa apara colectia noua Galaxy Nail Color. Asadar, dragele mele, eu va urez "LA MULTI ANI!" si un an nou plin de realizari si succese!









Produse folosite: Golden Rose Rich Color 20, 31 si 35; Jolly Jewels 118






 Golden Rose Beauty Multicolor Diamonds Lipgloss #02 si #11
Golden Rose Beauty Multicolor Diamonds Lipgloss  #11


Produse folosite: Golden Rose Paris Magic Color 309, Jolly Jewels 112, Gel Look Top Coat; baza: Golden Rose Nail Hardener

Pentru machiajul ochilor va propun eyeliner-ele metalice de la Golden Rose. <3



5 comentarii:

  1. sunt superbe! cum realizezi manichiuta cu glitter decat langa cuticula unghiei? cu buretel sau pur si simplu cu pensula?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Gradientul il fac cu buretelul; daca aplic pe toata unghia o fac cu pensula ojei. :*

      Ștergere
  2. ce faine sunt eyeliner-ele <3 must have!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như địa chỉ bán máy đưa võng ở đâu uy tín.

    RăspundețiȘtergere