luni, 15 octombrie 2012

NOTD: China Glaze and henna tattoo



Trebuia sa incerc oja Rare and radiant de la China glaze cumparata saptamana trecuta, pe care am asortat-o cu un tatuaj cu henna(pasta de henna mi-a iesit cam moale si nu am putut face ceva mai in detaliu...)! Pe unghia de la inelar am un strat de rare and radiant si unul de gold fever de la Essence iar pe aratator brake for manicures de la OPI si un strat de luxe and lush tot de la China glaze.

Si, pe final, pedichiura facuta intr-o zi cu soare(saptamana trecuta) cu chic reloaded de la Essence(primul strat a fost insa un albastru din gama Colorama Maybelline):



A bientot!

4 comentarii:

  1. oh wow, tatuajul e temporar, nu ? :D
    poate e o intrebare prosteasca, dar mai bine intreb decat sa nu stiu.

    imi place poza cu pedichiura, lumina e asa calda!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, este un tatuaj temporar! Eu am amestecat hena doar cu putina apa calda si am făcut desenul pentru postare; deși m-am spălat pe mâini destul de repede, deja prinsese tenta portocalie si se vedea tatuajul. Pentru ca nuanta sa fie mai închisă, spre maro, se adaugă diferite esente in pasta de hena(se prepara cu 6 - 12 h înainte de aplicare) si o tii pe mâini câteva ore sau peste noapte(cu folie deasupra si cu manusi). Hena uscata se da jos cu ulei(nu cu apa pentru ca ea încă mai actioneaza si culoarea se va mai închide). Tatuajul durează între 5 si 14 zile(in funcție de mai mulți factori...).

    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu plăcere! Mie îmi plac mult tatuajele cu hena.. in lipsa unora temporare. ;*

    RăspundețiȘtergere