joi, 18 octombrie 2012

ELF(eyes lips face)

Am plasat prima mea comanda la ELF Romania in data de 6 octombrie(cand au avut discount de 40% la gama Back to school) si am primit coletul in 5 zile lucratoare. Acum au o alta promotie - 30% off la toate produsele pana in data de 21 octombrie!

Am ales:
Set „Beauty School 3-Piece Eyeshadow & Brush” - colectia Romantic - doua farduri minerale sweet si sassy si o pensula ok...
- Set „Beauty School 3-Piece Eyeshadow” - setul Bronzed - 3 farduri minerale(wild, bronzed si golden) - sunt pigmentate si rezistente insa cam sidefate pentru gustul meu...
- Set „Beauty School 2-Piece Booster” - pudra pare ok(inca nu am incercat-o pe fata) insa cu pensula nu prea am ce face
- Primerul - de acest produs sunt chiar incantata si l-am folosit zilnic de cand am primit coletul - am ales prima nuanta insa am sa profit de reducerea de 30% si am sa le comand si pe celelalte 3





swatch primer - ”neblenduit”










A bientot!

2 comentarii:

  1. La pretul pe care il are(9 ron)chiar este ok! Nu se compara cu cele de la Too faced sau UD dar important este ca actioneaza ca si un primer...! :) Am profitat de reducerea de 30% si am comandat si celelalte 3 primere(pe langa 2 pensule, 3 rujuri, pudra, 2 farduri, kit de sprancene si tus)!

    RăspundețiȘtergere